Tudom, hogy a zöme egyrészt szubjektív, másrészt nem feltétlenül az Android
hibája.
Azt tudom, hogy Windows Phone-on több mindent érek el, mint Androidon. (Kinek
mire van szüksége, éppen ezért
senki se rá, se le nem beszélek egyikről sem)
Egyetlen pontja az Office365. Egyszerűen halálos ellenségek
dokumentumkezelésben a Microsoft és a Google.
Eddig is, és ezután is megakasztják egymás dokumentum kezelését.

Azt mondom, ha valakinek standard teendőkre (egy kis böngészés, pop3 levelezés,
youtube, és persze telefonálásra ☺) kell a készülék,
válassza azt, amelyik jobban megnyeri a tetszését. Nagyon mellényúlni nem fog,
max. pár év múlva váltani fog.

Üdv,

Kövesi Zoltán
rendszergazda