From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kunci
Sent: Wednesday, March 05, 2014 11:35 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Windows Phone tapasztalatok

2014.03.05. 11:05 keltezéssel, Kövesi Zoltán írta:
túl sokszor kerültem akadályok közé, ha a neten akartam valamit.
Ez érdekelne. Nekem úgy két éve van Androidos telefonom (egy elég egyszerű,
Samsung Galaxy Gio) de amennyire lehet netezni egy ilyen a telefonon annyira
eddig mindig tudtam. Igaz én nem is használom túl sok mindenre világhálót rajta
(e-mailek olvasás néha egy-egy rövidebb írás, egy-egy hír vagy időjárás
jelentés olvasás, receptek keresése, esetenként rövidebb Youtube video nézés)
azt is csak WIFI-n keresztül.

Üdv,
Kunci