Nekem is Lumia 520 van október eleje óta.
Egyetlen egyszer nem fagyott még le.
A frissítések korrektek, előremutatóak.
Egyre inkább kezd az MS a minőségi szoftverek felé elmenni.
Lehet, hogy papíron nem a legerősebb a vas, de jó pár Androidos csoda felkötheti a gatyát sebességben és stabilitásban. Hasonló felhasználói élményt Android alapon állítom nem kap az ember csak közel másfél-dupla pénzért.
Ja és nem szemeteli tele a memóriát (sem a telefont, sem a microSD-t)

A kezelése nagyon felhasználóbarát és szerintem vannak irtó logikus és hasznos megoldások benne. Nekem bejött. Én az Androidtól, főleg a mindenféle kínai vacaktól félek, amivel elárasztják a piacot fillérekből és a szoftveroptimalizáció fogalmával gyakran tisztában nincsenek. Márkákat direkt nem írok, nem szeretnék ebből hitvitát.

Szerintem nyugodtan vehető telefon. A hangminősége kiváló.