Ez mind szép és jó csak az igazgatót sem értem. Nálunk az volt, hogy a
kettőt egyszerre csináljam 22 óra info meg rendszergazda. Tudom én vagyok a
buta hogy elvállaltam de azt hittem , hogy egyszer sokat dolgozom máskor
meg elöbb elmehetek. Hát persze ez nem így volt. Mára már én sem viszek be
semmit de ha az órámat nem tudom megtartani mert nincs eszköz akkor
kénytelen vagyok megcsinálni illetve ha a kollégámon látom, hogy szegény
nem tudja akkor megcsinálom.

Ha nem csináltam meg valamit akkor behívatott az igazgató közölte velem,
hogy igénytelen és használhatatlan vagyok és nő és miért nem férfira bízta
az egészet. Amikor jeleztem, hogy milyen sok a túlórám a válasz az volt
senki sem kérte minek csináltad.

Szerintem aki iskolában végez szakmai rendszergazda munkát annak "nem is a
pénz" a fő motiváció hanem az hogy elismerjék. Már nem dolgozom ott de
nekem nagyon fájt az hogy rengeteg mindent megcsináltam és adtam hozzá a
szakmai tudásomat és nem megbecsülte, hogy talált egy jó szakembert
ennyiért hanem folyamatosan kritizált.

Bernadett