Bones,

1) "Emoticona" està normalitzat pel Termcat. "Favicona", no.
2) Segons la nostra Guia d'estil, en cap cas no hem de crear paraules
noves. Per tant "favicona" està descartat de moment.

Crec que ja s'havia decidit fa uns dies que utilitzaríem "icona de
pàgina". Penso que no cal seguir-ne parlant eternament.

Salut,

Quico