Nu bag mana in foc ca era 95... oricum era un numar al CHIP-ului
care-l anunta cu surle si trambite pe vitorul Chicago... care s-a
transformat intr-un frumos Windows 95.

Relevat pentru a înţelege contextul european este concluzia
Conferinţei pentru guvernare electronică desfăşurată sub Preşedenţia
Germaniei la 1 Martie 2007:
„Pentru toate părţile implicate schimbul de documente şi date între
autorităţi, afaceri şi cetăţeni trebuie să fie posibil fără nicio
barieră tehnologică. Administraţia publică nu trebuie să excludă pe
nimeni în a participa în procedura electronică referitor la utilizarea
unui anumit produs. Statele membre au căzut de acord că în viitor
documentele electronice ar trebui interschimbate pe baza formatelor
deschise pentru comunicarea documentelor."

Fragmentul de mai sus este dintr-un articol care va fi pus pe kosson.
Sper sa reinnodam fire de discutii si pe baza acestui articol pentru
ca se prelungeste firul discursiv intr-o maniera zic eu buna. Am dat
acest citat de la conferinta pentru ca este tonul european al
viitoarelor practici si este mai mult decat relevant pentru noi: este
absolut prioritar sa intelegem in macro ca sa stim ce sa pazim a se
face in micro.

Cu bine