Nuhun kana waleranana, mung punten nya kuring uluk salam ku bahasa agama kuring, assalamualaikum, maksadna kasalametan keur anjeun sadaya, nuhun diwaler ku Hello, bahasa urang bule hartosna kuring teu terang. Perkawis tulisan anu ngandung makna sensitif lokal kasukuan memang ninggalkeun rasa pacengkadan, leuwih jauhna mumusuhan. jadi teu lepat urang suku naon bae nimrung tapi teu mancing rasa kasieun pedah minorotas. sagala rupi pasti aya sisi sae sareng awonna. anu awon teu kedah ditonjolkeun. tong loba kasieun pedah jadi minoritas sabab mayoritas oge teu mungkin teu ngahargaan minoritas dina lingkup urang salaku mahluk anu diciptakeun sami di payuneun Alloh. anu benten teh amal urang, kumargi kitu dina raraga amal ieu urang kurangan hal-hal anu ngawujudkeun pacengkadan, malah saena mah ku amal eta urang ngaraos salaku dulur sabaraya sanaos ditakdirkeun lahir ka dunya dimana wae. kitu tah pamadegan sim kuring, wasalam, wilujeng nyerat deui anu sae kanggo urang sadaya.

durahman <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Hello Tatang,

Friday, September 24, 2004, 8:20:14 AM, you wrote:

> Assalamualaikum baraya, tulisan-tulisan sarupi kitu mah teu sae
> dilebetkeun di ieu situs jigahna, hasilna mung pacengkadan, urang
> sunda mah ramah kubahasa jeung paripolah. Jadi ulah aya deui
> tulisan-tulisan anu deet rasa kabangsaan  Indonesia, anu wujud ku
> loba suku-suku jeung bahasa-bahasa jeung budayana. Jauhkeun rasa
> uing anu pang alusna, pang kuasana, sareng pang-pang lainna.wasalam.

> Waluya <[EMAIL PROTECTED]>wrote:

> Punten saha Abidin Aslich teh? urang sunda lain? terus terang kuring rada
> teu ngeunah ku gaya tulisanana, nu nyebutkeun urang sunda paranoid sagala.
> [...]

Waleran sim kuring;

Puguh kang sim kuring ga rada hariwang, salaku penduduk minoritas di
jawa barat--sabab saya urang cirebon--ku tulisan diluhurteh. Hariwang
bisa hak-hak politik sareng hak-hak anu sanesna dibatesan ku suku anu
mayoritas (baca=sunda). Tapi mun kaayaan jiga tulisan diluhur teh
kalaksana nya kedah kumaha deui? Kecuali nurutan kelompok mayoritas.
Apan demokrasimah cenah suara terbanyak anu meunang teh.

Padahalmah saya lahir ka alam dunya teh teu di bere pilihan ku Allah
naha rek jadi urang sunda, rek jadi urang cirebon, atawa rek jadi suku
sejena. Ujug-ujug gubrag bae sim kuring lahir sebagai urang cirebon.
Tapi kuring moal rek luetik manah. Apan sadayana oge pasti aya
hikmahna.

--
Best regards,
durahman