Alex,

> Uit welke versie komt deze lijst? Sommige functies zitten er bij mij niet
> in, en andere, niet op deze lijst, wel.

Versie 5.2, die nog niet uit is. Het is de meest complete lijst van dit moment.
Het aanpassen dat Kees Kriek aanbood zal naar alle waarschijnlijkheid gebeuren
vanaf versie 5.2. In bestaande versies worden alleen bugs verholpen.

In versie 5.1 zullen de functies FORECAST.ETS.xxx, IFS, SWITCH, CONCAT,
TEXTJOIN, MAINIFS, MAXIFS, RAWSUBTRACT ontbreken.
In versie 5.0 zullen er meer ontbreken, etc.

Ik ben wel geïnteresseerd in ontbrekende functies op de lijst die je in Calc
hebt (en je versie van Calc).

Winfried