Brate, ja mozda izgledam tako ali nisam glupa!! Uostalom zasto mislis da te cice nemaju pojma o spravicama koje reklamiraju, ja prva ne reklamiram nista sto mi se ne svidja i o cemu nemam pojma... Savrseno mi je jasno o cemu pricate posto kompjutere obozavam i trudim se da znam sto vise o radu sa njima... Samo imam malo drugaciju logiku od vas, za neke stvari mi je zgodniji yahoo a za neke google zavisi od potreba u trenutku....
Nemoj imati predrasude prema manekenkama i lepim devojkama one su uglavnom jako pametne samo sto to niko ne izvaljuje jer su svi uglavnom suvise zauzeti buljenjem mada ima i onih koje se toliko trude da budu lepe i in da ni ne stizu da razmisljaju ni o cemu drugom.
Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ko da ove sa googla ili zahooa zabole sta vi mislite, oni
> verovatno smatraju da je srbija neko evropsko jelo ili marka losiona
> za brijanje... Nema svrhe raspravljati se oko toga koji je
> pretrazivac bolji, bolji je onaj na koji si navikao...

Ne raspravljamo se mi zarad sjaja u ochima jednih ili drugih, vecc zarad rapsrave, zar ne? (l'art-pour-l'artism).
Shta oni misle o nama - slabo koga briga, verovatno ist'o shto i Dimmu Borgir misli o nama ("docci ccemo kod vas na sledeccoj turneji (ma gde god to bilo)" TM) ali je ova tema ipak malo vishe techie nego stvar ukusa. Da si techie geek k'o RO i ja, kuzhila bi, al' poshto uzimam divlji pogod da je relacija ti-techie jednaka onim cicama na omotu T3 koje su za nashu radost i pomamu uvek u nekim bikinijima i sa kojekakvim gadgetima u rukama, nogama, gaccama... ;)

--

// Dachaz, Need a website?
[EMAIL PROTECTED] www.dachaz.net

Stewie Griffin: Well, I'd love to stay and chat, but you're a bitch.