> Ne znam za koj kurac si se ti prepoznao?
> 1) Nisi mali nalozeni metalac (il bar nisi klinac)

A nisam ni metalac.

> 2) Kintu ne uzimas od mame i tate nego je sam zaradjujes (ili si
> zaradjivao do nekidan)

Krvavo, jashta.

> 3) Ne mozes da odes do Peste kad god ti se digne, zbog tacke 2

Ne zbog 2) nego jer se suvishe chesto dizhe. };-p

> 4) Ne mrzi te da ides do Peste kad dolazi neki bend koji te zanima, a
> s druge strane ne ides na bendove samo zato sto svi idu

Pa da al' opet je to "na shtetu nashe scene" jerbo bi te mukom zaradjene
rublje lepshe stajale u dzhepu nekog lokalnog promotera na chije svirke
idem samo zato shto podrzhavam scenu.

> 5) Ne secam se da ides u Filozof da gledas  Metal'ka tribjut ortake iz
> xyz Klinacke.

Pa ne secash se. }:-)
Delom zato shto nemam srecno gimnazijalsko detinjstvo a delom zato shto
nemam puno ortaka po tim metal bendovima (tj. metal bendovima koji
aktivno sviraju, eg. Fetal Clog };-p) Al' bilo je toga u moje vreme. };-p

> Jedino sto ne visis na svirkama zbog podrske scene. Da je malo bolja
> situacija, dolazilo bi vishe bendova, pa samim tim i vishe (tebi ili
> bilo kome) zanimljivih, a i publika bi isla na neku svirku generalno
> samo zato sto joj se ide na svirku, jer im bi bilo svejedno koliko ce
> to da kosta. Nekako to je krug koji se uspesno zatvara u bogatijim
> zemljama. Plus su domaci bendovi sranje, pa tim pre.

Vidi po mom mishljenju to je pogreshno. Idesh na svirku jer ti se svidja
muzika koju cesh tamo chuti a ne zato shto ima tona zheljnih
maloletnica... Chekaj! Strike out that last remark! };-p

Poshto Pero nije metal -  Consecration.
Tj. The Consecrations };-p

N.P. Pink Floyd - Poles Apart

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |