Nemo' tako... ne druzim se ja sa metalcima ;-)

A na ta mesta koje si naveo ne vredi ulaziti ni u kakvom sranju :-)))

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/16/05, Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ne znam za vas, ali imam poznanicu metalku na faxu koja izlazi sa tako ti
> metal ekipama i znam koliko otprilike trose... Ne da im ne bi bio problem
> jedan, nego cak ni 2 koncerta mesecno... Naravno govorim o koncertima koji

Ma to ta tvoja fensi-metal ekipica ;-p Ne verujem da je to pravilo.
Jebiga, znam dosta njih koji se shtekaju oko dvolitre piva u parku kad
izadju u grad...
Nista od ovog nije izgovor, ali cinjenica je da ne mozes _opusteno_ da
izlazis i da odes na 'cert kad ti je volja, nego moras mesec dana
moralno-finansijski da se pripremas pred svaki. Plus na ova nasha kao
metal mesta (KST, vudu, venom, da ne pominjem klinacke svirke) nema
smisla ulaziti trezan, pa ti vidi gde odu pare, ne moras se bahatiti,
ali razlika izmedju opustenog izlaska i stekarije je upadljiva.
Cak ne pricam u svoje ime, jer u poslednje vreme i ne izlazim nesto...

Poenta price je da organizator ne moze biti siguran da ce 'cert da
uspe, za razliku od madjarije gde moze. Jebiga secam se gomile likova
koji su se nesto kao lozili na Rotting Christ, pa se na kraju prodalo
30-ak karata, a i tih 30 nisu diehard fanovi, zapravo, pola njih i
nisu neki fanovi nego su dosli da podrze scenu.
Ista prica i za Ancient Ceremony, i za Pungent Stench.

> pored toga (bez bahacenja), i da ima vise kenjanja nego realnosti da se ne
> bi imalo kesha i kad bi dolazili dobir bandovi...

Cinjenica je da ima kenjanja, jer ako mogu ja da se iscimam, mogu i
mali nalozeni metalci Pera, Mika i Laza, jer ja sem P.St. ni jedan
'cert koji me je iole zanimao nisam propustio. Zato sam propustio
gomilu koncerata u Budimpesti, ali sam bar podrzao scenu ovde,  za
koju gorepomenute Raju, Gaju i Vlaju bole kurac, posto mogu od mame i
tate da traze kintu kad 'oce da skoknu do Peshte (ukoliko ih to preko
kurca ne mrzi, sto je cesto slucaj s takvim personama), i pre ce da
odu da gledaju svoje ortake iz xyz Klinacke Gimnazije kako skrsh
sviraju Metaliku u Filozofu, nego da podrze neki normalan koncert.

Ma jebo im pas mater!

NP: Korpiklaani - Beer Beer

Yahoo! Model Search - Could you be the next catwalk superstar? Check out the competition now

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music