Hola Sergi i companyia,
no sé la veracitat exacte d'aquestes xifres. Però, està clar que, hi ha
canons per tot. I això, és, simplement, injust. Suposo que, fent una
comparació, és com si en comprar un cotxe ja paguessim un fort canon per
tota la gent que farà imprudències i que la policia no caçarà.

Algú ha provat mai de demanar que li tornin els diners del canon per
alguns CDs? estic segur que molts d'aquesta llista fem servir diferents
suports, des de disc dur fins a DVDs, passar per connexions de banda
ample, claus usb,... sense cap finalitat "punible". És a dir, si a
través del meu ADSL no es descarrega mai res, per què he de pagar? si
els meus DVDs o CDs són per desar-hi dades o cremar distribucions linux,
per què he de pagar?

En fi, donant-li la volta. Si he de pagar igualment, doncs per què ser
legal?. Que s'espavilin en buscar mecanismes per controlar la pirateria
però, per què he de pagar un cànon a l'SGAE per crema un DVD amb una
cosa tant lliure com una distribució Linux?.

En fi, suposo que l'ideal seria que tots comencessim a moure'ns una mica
seriosament i intentar que ens retornin els diners que ens han robat amb
el refotut cànon. Jo algunes vegades m'he cansat de trucar a l'SGAE
però, res.

Salut!
Alfons.

On Thu, 2007-04-19 at 08:36 +0200, Sergi Tur Badenas wrote:

> [...]
Alfons Nonell i Canals
[EMAIL PROTECTED]
http://alfons.elmeuportal.cat
GPG: D34C8C7A