Només un apunt al que deia l'Alfons,

Crec que encara està per demostrar que sigui "punible"
enregistrar/descarregar continguts protegits per copyright! La
legislació espanyola parla de delicte quan hi ha un lucre, i la
consideració que fa l'SGAE que el lucre d'aquestes activitats està en
deixar de pagar a la indústria és, com a mínim, molt discutible.

El principal problema de tots aquests cànons, especialment els que
s'apliquin a connexions a Internet, components dels sistemes
informàtics, ... és el risc que suposen per a la integració digital de
la població, en general, i, especialment, dels sectors més desfavorits
econòmicament que ja són els que pateixen una major exclusió.

El nostre país està bastant a la cua en el nombre de llars i empreses
connectades per banda ampla i gravar aquestes connexions amb cànons no
sembla massa bona manera d'ajudar a millorar aquesta situació!

Francesc