El 19/04/07, Xavier Amatriain <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Sergi Tur Badenas wrote:
> En definitiva, que cualquier familia española con un ordenador pagará unos
> 303,00 EUR de canon al año

D'acord que la xifra potser esta una mica exagerada pero, en qualsevol
cas, entenc que si pago 300 EUR
l'any aixo m'ha de donar dret a baixar-me tota la musica que em vingui
de gust sense pagar un duro, no?

No, segons ells et dona dret a tenir l'original a casa i la copia al cotxe.

Gràcies al canon no et denunciaran per tenir la copia al cotxe!! veus
que bons que son...

Depen de com tb. accepten que l'hi puguis deixar una copia a alguna
àmic de tant en tant però no és gaire normal...

--
* Ermengol *