Sergi Tur Badenas wrote:
En definitiva, que cualquier familia española con un ordenador pagará unos
303,00 EUR de canon al año

D'acord que la xifra potser esta una mica exagerada pero, en qualsevol cas, entenc que si pago 300 EUR l'any aixo m'ha de donar dret a baixar-me tota la musica que em vingui de gust sense pagar un duro, no? Per tant, a banda de ser o no ser injusta (recordo que el Stallman s'ha mostrat favorable al Canon en diverses ocasions) el que fan mesures aixi es justificar que la gent segueixi baixant-se musica "pirata". Em pregunto
si algu els hi ha explicat aixo a les discografiques?

XA