Ermengol Bota escribió:

cas, entenc que si pago 300 EUR
l'any aixo m'ha de donar dret a baixar-me tota la musica que em vingui
de gust sense pagar un duro, no?

No, segons ells et dona dret a tenir l'original a casa i la copia al cotxe.

Gràcies al canon no et denunciaran per tenir la copia al cotxe!! veus
que bons que son...

Depen de com tb. accepten que l'hi puguis deixar una copia a alguna
àmic de tant en tant però no és gaire normal...

Sí, senyor, és així. 'Ells' pretenen que el cànon que s'imposa sobre la milionada de suports magnètics i òptics que s'arriben a vendre es justificaria per la còpia privada. Pero 'ells' pretenen que la còpia privada només és la què es fa igual que es feia quan anàvem amb cassettes a cal colega a fer-nos amb l'última dels Beatles o -uns pocs d'anys després, però encara en fa molts- d'Emerson, Lake & Palmer

Però això no és el més groller. Si baixar-se continguts de la xarxa no és legal i el cànon només compensa la còpia privada tal com ells l'entenen... perquè collons volen imposar cànon a les connexions ADSL?

La seva argumentació no s'aguanta. Ho miris com ho miris.

Però el problema no és aquest. A vosaltres no necessito convèncer-vos. El problema és: com fem arribar aquestes evidències i el sinistre enorme que per al desenvolupament tecnològic del país representa el cànon a la gent que no n'és conscient i, sobretot als qui, tenint mitja idea, van de 'sobrats' i passen de tot?

Pel que fa a allò que deies al missatge anterior, o bé no ens hem entès o bé no n'estic d'acord. La iniciativa del Javier de la Cueva -altrament estupenda, fantàstica- no consisteix ni representa (ni crec que ho pretengui) fer baixar la gent al carrer. Es l'intent d'una sortida legal; plausible i lloable, al meu parer, però és una altra cosa. Jo parlo de què aquest assumpte vagi al carrer en el sentit multitudinari de la qüestió. Les petites mogudes intel·lectuals o legals no espanten els polítics, perquè hi donen, 'per se' justficació a la seva acció. Mira Teddy, ja ho hem intentat, i prou que ho hem intentat, això de salvar-vos el cànon, però, noi, aquí tenim una sentència i davant d'això no podem fer-hi res. Als polítics els espanten les mogudes al carrer: això té massa vissibilitat, això fa palès que hi ha... problemes (ai, quina paraula més horrorosa) i, sobretot, si la mobilització és important, és impossible d'amagar mediàticament per més que la Guàrdia Urbana digui que no era gaire més gent que el cau d'escoltes de la parròquia. Torno a allò que he dit en un altre missatge: mireu la gestió del tema habitatge... Ara ja estan establint subvencions a fons perdut per als qui corren perill de desnonament per no poder afrontar la hipoteca o el lloguer. No hi ha com treure la gent al carrer perquè es caguin. I si, a més, hi ha eleccions a prop, 'no te digo ná'.

Però, ara com ara, i a curt termini, es absolutament il·lusori treure gent al carrer en nombre significatiu.

Si no és queee... Res, res.
:-P

Salutacions.

--