El dt 21 de 06 del 2005 a les 13:26 +0200, en/na Jordi Mas va escriure:

> L'estructura de la indústria del software als EUA està basada en una part
> molt
> gran en proveïdors de programari estàndard empaquetat que ataquen a mercats
> horizontals principalment (Adoble, Oracle, etc). Aquesta indústria, que
> està
> reflexada en part molt gran al Nasdaq, mou uns 75$ billions (americans és
> clar) de dòlars.
>
> Quan Ballmer diu que el programari lliure destrueix la indústria vol dir la
> seva indústria actual als EUA. De fet, el programari lliure no destrueix la
> [...]

Ja... aquest també l'he provat... quan exposo aquest argument em
contesten: però la estructura de les empreses informàtiques d'aquí ja
està basada en un model de serveis, en què queda el canvi de model del
programari lliure, per què serveix?

Aquest argument els diu bàsicament, que tot queda igual, amb la cosa
afegida que si tenim empreses dedicades al mercat interior sense vocació
de sortir que tenen aquest nínxol perquè són properes, llavors obrim la
porta a que en vinguin de fora.

És clar que el programari lliure els permet donar aquests serveis
abaratint costos.

La putada és que no es pot argumentar que les empreses han d'assumir
riscos sense possibilitats de contrapartides. Per això es queden fent el
que fan.

Idees per replicar a això?

Josep