At 08:58 PM 3/28/99 -0600, Jacek Kupinski wrote:

>Mam jednak kilka punktow wartych do zastanowienia, przedyskutowania:
>- wiedze swoja w tej sprawie czerpie glownie z telewizji, czesciowo z
>gazet a zdaje sobie sprawe z
>  faktu, ze wiadomosci te sa bardzo przefiltrowane. Kazdy podaje to co
>jemu jest wygodne.
(...)

Przypomina mi sie nastepujacy fragment piosenki spiewanej przez "Salon
Niezaleznych" (kto dzis jeszcze pamieta ten zespol studencki).

"...W telewizji pokazali wczoraj kosci chudych dzieci
Zastrzelonych pod Nairobi, pokazali swieze groby.
Swieze groby zawsze wzrusza, niezaleznie gdzie kopane,
Jak porosna wyjdzie na jaw, kto szczul i co bylo grane..."

serdecznie

Irek

Odpowiedź listem elektroniczym