Drogi Panie Rafale,

Dokladnie odpisane z woluminu przed moimi oczami:
Alfred M. Lilienthal(przepraszam za literowke-:): The Zionist Connection II
What Price Peace,
North American, New Brunswick, New Jersey
IV Edition: 1978,79,1982
Library of Congrss Cataloging in Publication Data  6 7 8 9 10
ISBN 0-930244-04-4,
Bestseller on NY list,
recomeneded by Noam Chomsky.
Osiagalna byla jeszcze tamtego roku na Amazon, ale juz nie jest od
listopada 98.
Dalej, chcac pozyczyc ta ksiazke w bibliotece w Vancouver, czeka sie do 3
miesiecy, a w ksiazce brakuje coraz wiecej stronic, albo i czesci.
Mam nadzieje, ze to zaspokoi panskie poszukiwania, natomiast pozwalam sobie
zignorowac zupelnie panskie komentarz. I tak nie ma sensu polemizowac.Pan
wie swoje, ja wiem swoje. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, jezeli
instytucja "swiatowego spisku" jest fatamorgana, dlaczego wiec zaraz
podnosi sie taki rejwach, a ewentualne, powazne publikacje na ten temat
staja sie albo tabu, albo nieosiagalne. Rownoczesnie, taki Amazon,
najwieksza swiatowa ksiegarnia na internecie, po wstrzeleniu "polskie
obozy.....", pogromy, polski antysemityzm, momentalnie wypluwa ze siebie
setki pozycji.
Ciekawe, prawda. Czy tez Pan bedzie szukal ISBN.Oswiadczam Panu, ze ich nie
ma(w wiekszosci).
Pozdrawiam,
W.G.

Odpowiedź listem elektroniczym