Wie Pan co Panie Lukaszu,
Gdyby nie panskie :
">a jak listy nie dostane to nic zlego sie nie stanie. utwierdze sie tylko
>w przekonaniu, ze jak kto uwielbia sie taplac w rynsztoku to i znajdzie
>tam sporo 'ciekawych' rzeczy... tyle , ze nie wszyscy lubia rynsztokowy
>smrodek. wiec moze lepiej wiadomosci z takich zrodel zachowac dla
>siebie...
to bym Panu dokladnie napisal jak nalezy szukac na Amazon, zdanie po
zdaniu.Ale w tym wypadku niech Pan dla odmiany grzeznie w rynsztoku, ale
innym.
Nie mam Panu nic wiecej do napisania poza oczywiscie jedna rzecza; 10 minut
temu znalazlem 437 pozycji "antysemityzm", w tym w odniesieniu do Polski
lekko 20 pozycji.
Kto szuka to zawsze znajdzie- stare ale jakze jare.
Wilhelm Glowacki
ps. koncze z Panem dyskusje w tym przedmiocie, bo po co mam czytac aqua
destilata.

At 09:41 PM 6/6/99 , you wrote:
[...]
>lukasz salwinski