W.Glowacki napisal

> Widac mamy dwa rozne Amazony, bo moj wyrzucil 113 pozycji-:)))
> A moze by tak Pan zmienil browser, cholera wie, moze czuja kto szuka-:)).A
> wyrzucil Panu np.The broken Cross? Jezeli tak, to jest ona polecana jako
> szkolna lektura w USA. Jezeli nie wyrzucil natomiast, to definitywnie
> drugie zdanie.

Najzabawniejszy wynik to chyba ja otrzymalem: amazon wyrzucil 3 pozycje
(slownie trzy). W tym jedna z nich to:

"I am an American : A True Story of the Japanese Internment"
by Jerry Stanley

To ci heca... Polskie obozy koncentracyjne dla Amerykanow japonskiego
pochodzenia z Kaliforni.

A nie mowilem, ze zolci tez uczestnicza w tym spisku?

Bartek Rajwa

Ps: Moj browser to Netscape 4.51 for Irix
Ps2: Zarty zartami, ale baza danych firmy Amazon nie dziala chyba ostatnio
zbyt poprawnie...

Purdue University Cytometry Laboratories
1515 Hansen Hall, B050, West Lafayette
IN 47907-1515, USA, tel. (765) 494-0757

Odpowiedź listem elektroniczym