>Wie Pan co Panie Lukaszu,
>Gdyby nie panskie :
>">a jak listy nie dostane to nic zlego sie nie stanie. utwierdze sie tylko
>to bym Panu dokladnie napisal jak nalezy szukac na Amazon, zdanie po
>zdaniu.Ale w tym wypadku niech Pan dla odmiany grzeznie w rynsztoku, ale
>innym.
>Nie mam Panu nic wiecej do napisania poza oczywiscie jedna rzecza; 10 minut
>temu znalazlem 437 pozycji "antysemityzm", w tym w odniesieniu do Polski
>lekko 20 pozycji.

joj, a tos mnie pan w dwojnasob, co najmniej, uciaszyl.
bo a jakze, polazlem i sprawdzilem. 'antisemitism' wyplulo 572 pozycje,
'antisemitism poland' 15. z czego wynika:

- nadal daleko (poprzednie 7 + teraz 15 = 23) jest do tych setek pozycji
  ktore to pan twierdzil, latwo znalezc

- nawet przyjmujac panskie liczby (ie 20 z 472) jest calkiem niezle -
  to co napisano o 'polskim antysemityzmie' stanowi maly procent calej
  literatury o antysemityzmie jako takim. przynajmniej przyjmujac kryterium
  ilosci tylulow/slow kluczowych, czy czym tam sie posluguje sie amazon
  wypluwajac swoje listy. duzo lepiej to wyglada, niz obraz wylaniajacy
  sie z panskich postingow,nieprawdaz ?

>Kto szuka to zawsze znajdzie- stare ale jakze jare.

pewnie, pozostaje jeszcze tylko problem zrodel (w tym rzeczony rynsztok ie
'literatura' 2, 3, czy raczej fafnastego obiegu - jak kto sie uprze, to
znajdzie co tylko chce znalezc na dowolny temat) i rzetelnego podawania
co sie znalazlo... jest calkiem spora roznica pomiedzy podaniem, ze
'wsrod 500 pozycji o.. znalazlem 15 takich, ze...' a podaniem, ze 'zgroza,
znalazlem 15 twierdzacych, ze ...'

>Wilhelm Glowacki

lukasz salwinski

ps. tez dyskusje koncze, bo dywagacjie o anty-czymstam zupelnie mnie
    nie bawia. a powyzszy tekst wydaje mi sie ze wystarczjaco dobrze
    oddaje co mysle o wybiorczym podawaniu wiadomosci a robieniu z igly
    widel.

Odpowiedź listem elektroniczym