Stanislaw Blaszczak wrote:

> iluzji i
> wyprowadzal

> Dlaczego z taka buta podchodzi pan do tematu panie Andrzeju. Czy nazwalem
> pana zdrajca, lub kogokolwiek z emigrantow, ze probuje pan odgrywac sie na
> mnie wspominajac mnie i maja kopalnie?

"MOJA kopalnie"? - A cos tak  podskornie czulem, ze chyba z wlascicielem mam
doczynienia.

> Naprawde, powiem panu, ze panowie z emigracji jestescie sami sobie winni, za
> to jak sie was ocenia tutaj z pozycji Kraju.

Z tego wniosek, ze skoro nas oceniala tzn ze jeszcze nadal pamietaja i wiedza z
kim maja doczynienia.  Powod?-  musielismy im dosc dobrze zajsc za skore, ze sie
czegos nadal obawiaja. Dowod? - przedwyborczy list Krzaklewskiego do Polonii,
ucieczki Walesy, LoBuzka i Kwasniewskiego przed Polakami!  Ten ostatni to ze
strachu nawet do samochodu przez bagaznik wchodzi. :)

> Chocby za to, ze chececie by
> was traktowac jak swiete krowy. Bron Boze nie dotknij, bo sie obraza.

Swiete krowy to Pan sam osobiscie stwarza bowiem twierdzi, ze Polacy na
emigracji nie maja prawa krajowych kandydatow na swiete krowy krytykowac -
prosze przegladnac swoje postingi i jeszcze raz sie nad nimi zastanowic!

Janusz J.

> SB

> --

Odpowiedź listem elektroniczym