> Pois será por traballo, no gnome base estou a un 98 % da tradución pero
> por ahí hai paquetes interesantes para traducir.

Non te queixe home, que a este home atopeino eu e non houbo maneira de
convencelo de que kde era unha merda :) Polo menos agardaba que botara
unha man nalgo que non fora kde, pero xa vin que perdin o man a man.

Moi boa Marce. Cando che levemos a tres ou catro tradutores de kde a
ver que dis :) Por certo, o próximo tradutor que apareza para Xfce, a
GNOME xa lle tocará despois :)