O Tuesday 05 August 2008 12:45:32 Leandro Regueiro escribiu:

> Non te queixe home, que a este home atopeino eu e non houbo maneira de
> convencelo de que kde era unha merda :)

hehehe; ti non probaches a 4.1?. Va, sabemos q Gnome é bastante curriño tm ;)
, un pouco masticado demais, pro meu ghusto) pero si.

> Polo menos agardaba que botara
> unha man nalgo que non fora kde, pero xa vin que perdin o man a man.
>
> Moi boa Marce. Cando che levemos a tres ou catro tradutores de kde a
> ver que dis

ssssssssh!, ós de KDE déixaos onde están, pero que vai ser isto! :) Por min
poden mexar fóra do testoe axudar pero a min non me chaman as cousas en GTK+
tanto como para traducilas.

(Non me chegaron conversacións do fío, debestes de reenviarvos entre vós)

Responderlle a