On Tue, 31 Jul 2007 16:20:41 +0300, Răzvan Sandu wrote:

> [...] iar dispreţul faţă de cei care nu sunt „în cerc” este aproape
> nedisimulat.  ;-)

Nu am remarcat niciun dispreţ. Este într-adevăr posibil să existe
o alură de club exclusivist, dar nu dispreţ.

> Vă rog să nu uitaţi că nu toate companiile IT de pe la noi sunt IBM,
> Microsoft sau Softwin (din motive obiective). Asta nu le face mai
> puţin active şi viabile pe piaţa de IT din România.

Nu înţeleg. Alea care sunt, dacă sunt active, de ce nu se vede că sunt
active ?

> Judecând doar pe criteriul cifrei de afaceri sau al numărului de
> angajaţi, excludeţi din start mulţimea de companii private, formate
> doar din 10-15 oameni sau simplii consultanţi IT individuali - care,
> sunt convins că ştiţi, aduc *o mare valoare în IT-ul românesc*.

Păi cine a pomenit de cifra de afaceri sau numărul de angajaţi ? Eu sunt
mai degrabă de capul meu şi fac parte din comitetul tehnic CT210 al
ASRO din motive mai ales hobbystice. Dacă eu pot să îmi plătesc
cotizaţia anuală la ASRO singur şi fără motivaţii comerciale, ce mare
greutate pentru „mulţimea de companii private, formate doar din 10-15
oameni sau simplii consultanţi IT individuali” să facă la fel ?

> Pentru că văd că, in ciuda RFC1855, trebuie să precizez explicit:
> punctul de vedere pe care l-am exprimat aici nu reprezintă poziţia
> oficială al marii companii amintite care, neocupându-se direct de IT,
> nu are nici un interes în domeniu.

Ok.

> Vorbesc în numele meu personal şi al unei firme de IT pe care o
> reprezint şi conduc.

Cu atât mai mult nu vă înţeleg: de ce nu v-aţi implicat când/unde
trebuia în loc să vă exprimaţi punctul de vedere pe această listă
cam tardiv şi/sau posibil inutil ?

> Faptul că reprezint o companie mai mică nu mă face, însă, mai puţin
> să cred că *toţi* cei implicaţi activ în viaţa IT din România,
> indiferent de dimensiune, au dreptul să fie informaţi corect şi luaţi
> în considerare atunci când se ia o decizie tehnică de interes
> naţional.

În privinţa informării, consider că vina este împărţită: nici ASRO nu
mi se pare un monument de transparenţă, dar nici fiecare în parte nu ar
trebui să se culce pe urechea cealalată şi să aştepte să fie tras de
mânecă. Aşa cum domnul MTM scanează internetul în căutare de articole
pro-Linux de mă şi mir cum le găseşte (şi – cred eu – tot în spirit
hobbystic) aşa ar trebui şi ceilalţi să urmărească ştirile de profil,
mai ales dacă există interese comerciale.

În privinţa luării în considerare, repet întrebarea: cine i-a împiedicat
pe „*toţi* cei implicaţi activ în viaţa IT din România, indiferent de
dimensiune” să se facă auziţi ?

Cristi