Mircea Sarbu wrote:

2. Ce interese comerciale majoare se joaca aici ? Care-i miza comerciala ?
Miza comercială este ca Microsoft să vândă mai puţine licenţe de MS Office.

Poate nu e chiar cea mai fericită exprimare. Dacă m-aţi întreba pe mine
ce "interese comerciale" am, aş răspunde fără ezitare: "să vând mai
mult" (şi în nici un caz "să vândă X mai puţin" :)

În mod normal, nu sunt adeptul teoriei „să moară şi capra vecinului”, în nici un domeniu. ;-)

Dar când vine vorba de monopolişti vizibili, sufocanţi, ca Microsoft şi AutoDesk, recunosc că mi-aş dori să vândă cât mai puţin, doar ca să văd procentele echilibrându-se pe piaţă. Îmi plac pieţele disperse, cu actori mici, nu cele dominate de câte-un Big Brother...

N-aş vrea să fiu greşit înţeles: nu e vorba de interesele directe ale firmei *mele* (să vând eu mai mult), ci de echilibrul comercial şi binele general al întregii comunităţi.

Şi, dacă mă întrebaţi: da, cred că scăderea masiva a cotelor de piaţă ale alde Word şi Excel ar aduce ceva *foarte* bun: diversitate. Bun, dacă nu pentru altceva, măcar pentru faptul că ar elimina de pe piaţa muncii tonele de „specialişti” IT şi non-IT, mono- şi pseudo- calificaţi, care stau în birouri şi asudă în domeniul lor exclusiv de competenţă: Microsoft Word şi MineSweeper. ;-)

Cu stimă,
Răzvan

Pentru a renunta la abonament trimiteti un mail catre [EMAIL PROTECTED]
incluzind in corpul mesajului: "unsubscribe tic-lobby <adresa_email>".
Pagina web a listei se afla la http://beta.agora.ro/agora-bin/lwgate/TIC-LOBBY/
Arhiva se afla la http://beta.agora.ro/agora-bin/lwgate/tic-lobby/archives/

Raspunde prin e-mail lui