On Tue, 2007-07-31 at 16:10 +0300, ghrt wrote:

> Au invitat pe cineva si nu a venit nimeni? Comunitati legate de diverse
> softuri OS exista si in Romania, au macar liste de email (da, sunt
> informale, dar nu inseamna ca nu exista).

Ok, asa si TIC-lobby este o comunitate... Dacă ne-ar fi invitat, ce-am
fi facut? Cei care ar fi mers, ar fi mers în nume propriu. Persoane
private şi atât.

(off topic) De fapt supărarea mea e mai generală şi poate că nu aici ar
fi locul s-o exprim. Atitia ani "fundatiile" se constituiau doar pentru
a aduce masini fără taxe vamale încât acum, cand societatea chiar ar
avea nevoie de organizaţii civice, profesionale, de întrajutorare and so
on, constantăm că însăşi ideea a pierdut orice credibilitate...

Mircea