Octavian Rasnita scrise:
> Dar nu numai. In firma in care lucrez un coleg utilizeaza Linux
> pentru utilizarea de zi cu zi si Open Office, iar alti colegi
> au incercat sa utilizeze Open Office sub Windows. Absolut nici
> unul dintre ei nu a fost multumit de Open Office in comparatie
> cu MS Office, si ei nu au nici un fel de probleme speciale in
> ceea ce priveste accesibilitatea programelor.

Sunt foarte curios, ii puteti ruga sa-mi comunice si mie concret,
punctual, care au fost nemultumirile lor privind OpenOffice pe Windows sau
OpenOffice in general?

Pentru ca daca nu sunt cumva niste technical-writers, care sa faca 95% din
timp numai asta, editare de documente complexe, cu trimiteri, cu anexe, cu
note de subsol, cu comentarii si indecsi, tabla de materii ... atunci mi
se pare cel putin ciudat.

Eu cunosc un notar in Braila care are TOATE documentele in OpenOffice si
nu s-a intamplat nici o tragedie.
Cand vorbim despre OpenOffice pentru publicul larg, adica acel care-si
scrie un CV, o scrisoare, amintirile din vacanta, articolele pentru o
revista, chiar o carte pentru o editura ... sa fim rezon, OpenOffice isi
face treaba foarte bine.

Revenind, pot sa aflu si eu concret, ce nu le-a convenit colegilor d-vstra?
Teo