Kiss Ferenc <[EMAIL PROTECTED]> írta:

> Most kaptam meg az APEH valaszat, melyet kozze is
> teszek. (Es varjuk a beigert korrekciot. :-))

Kedves Feri!

Gratula! De megmondom oszinten, roppant mod hianyolom T. Apeh
valaszabol, az ugyintezo nevet, aki erre igy valaszolt. Szeretem tudni,
ha szoban kapok felvilagositast akkor is feljegyzem, kivel beszeltem, ki
allit ilyet felelelossegteljesen. Mindenesetre en ellentetben OM-el,
tovabbra is a bejegyzest megelozo nappal zarom az elotarsasagi
idoszakot, mert jelen allaspont szerint az afabevallasok szempontjabol
a mar hivatkozott allasfoglalasban ezt irjak elo. Amig ezt nem
valtoztatjak meg, addig  ez a helyes eljaras az en felfogasom szerint.

Udv:
Pancsaa