El dilluns, 16 de maig de 2016, a les 11:54:27 CEST, Àlex va escriure:

> Però jo crec que això té una solució. Ja fa anys que penso que hauria
> d'existir una fundació del programari lliure. Aquesta fundació rebria
> diners de donacions, estudiaria anualment quines són les funcionalitats
> més urgents d'implementar i el programari més necessari de crear, i
> redirigiria diners cap aquells projectes.

De fet això ja es fa des de molts diversos àmbits. La Free Software Foundation
es va crear justament per això, i van començar per crear les parts més
essencials d'un sistema operatiu. Una altra cosa és que potser a alguns no els
agrada el seu criteri de prioritats, però en tenen un.

I hi ha altres maneres a través de les quals els usuaris poden incidir en el
desenvolupament de programari. Per exemple, jo mateix he fet en ocasions
donacions econòmiques a alguns projectes per tal que implementessin
funcionalitats més o menys específiques, o simplement per contribuir al
desenvolupament d'un programari que utilitzo diàriament.

--
Cordialment,
Orestes Mas.

Respondre per correu electrònic a