2012/4/25 damufo <dam...@gmail.com>

> Boas:
>
> En 24/04/2012 22:25, Anton Meixome escribiu:
>
>  Tras consultas e reflexionar, resumo as que me parecen mellores.

> checkbox. non lembro onde pero teño visto "cadro" de verificación. Na miña
> opinión "caixa de selección" é unha boa escolla.

Eu tamén o teño visto, cada vez vese menos e creo que foi no seu momento
unha cuestión de entendelo como o "cadriño" no que se puña ese famoso V

>  spinbox (spin box)>  caixa de axuste numérico>  caixa numérica
>>
> A que lle chamas lista despregábel?
> Xa que estamos, dúbida sobre máis controis
> choicebox como un combobox pero sen permitir inserir texto ten que ser
> algo que está na lista.

Para min isto é unha "Caixa de escolla",

> O combobox sería o mesmo que o drop-down list?

Na práctica, eu, diría que í e non creo que pague a pena aceptar todos os
posíbeis modismos, moitos deles derivados do uso que fan do ingles os
brtanicos, n.americanos 8do leste ao oeste) os rusos, alemans

--
Membro de «The Document Foundation projects» http://gl.libreoffice.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net

--
Correo a discuss+h...@gl.libreoffice.org para saber como desubscribirse
O arquivo está dispoñible en http://listarchives.libreoffice.org/gl/discuss/
As mensaxes enviadas a esta lista terán arquivo público, non se poderán borrar

Responder a