גם אני לא הכרתי את מושג "חברה לתועלת הציבור".
ולאחר שראיתי את הלינק לאתר של משרד המשפטים, קראתי את העמוד הרלבנטי.
אבל לא ברור לי מה ההבדל בין חברה לתועלת הציבור לעמותה.

אשמח לקבל הסבר על ההבדלים בין שני סוגים אלה של תאגידים.
האם יש סוגים נוספים של מלכ"רים לפי החוק הישראלי שרובנו לא יודעים עליהם?

הבהרה:
השאלה הזו היא להשכלתי בלבד, ואין בה כדי להוות ביקורת על החלטות ועד
"המקור".  אינני חולק על סמכותם לפי התקנון להחליט שעל המקור לקבל או לוותר
על מניות מוסד המחקר של יעל ויה, ומכתביי האחרים נכתבו אך ורק במטרה שהועד
יגיע להחלטה הנבונה ביותר האפשרית, תהיה אשר תהיה.
                                              --- עומר

--
Every good master plan involves building a time machine.  Moshe Zadka
My own blog is at http://www.livejournal.com/users/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html