היי,

מאחר וגם אני לא עו"ד נחכה כולנו לחוות הדעת.
אני מניח (ולא אשנה את דעתי עד שיוכח אם יוכח - חד משמעית אחרת).
שכל מי שפעל כאן גם יעל וגם גלעד פעלו למטרה טובה
ועל כך צריך רק להודות להם. (למרות ששגם אני הייתי
מצפה שיודיעו מראש על המתנה החריגה הזו)

אני פשוט מזועזע מתרבות הדיון מחומרת האשמות ובעלבונות שאתם מטיחים
אחד בשני - סתם. אולי קודם כל תניחו שהכול בסדר.
אם יש חשש אפשר לפנות ב MAIL פרטי.
אני בטוח שמי שמאוד מודאג כמו דוד יכול או לפנות לעו"ד
באופן אישי ותמורת כמה מאות שקלים לקבל חו"ד בע"פ או
להחליט להיות ידיד ולא חבר עמותה.

כל זה עדיף מאשר לפגוע ועוד בפומבי באנשים שתורמים כל כך
הרבה.

הצעה נוספת היא שאנשים יחשבו לפחות שתי דקות לפני שהם שולחים מייל
לרשימת דיון (אני יודע שזה כואב).
והצעה נוספת היא לקרוא מה שכותבים לפני שלוחצים על SEND

יום טוב

עודד

> David Ovadia wrote:

Dr. Oded S. Resnik
RAZ Information Systems LTD http://www.raz.co.il/
Phone +972-3-6020701 Fax +972-57-7973979