Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>

2010/9/4 Nadav Har'El <n...@math.technion.ac.il>

אנחנו כבר מזמן off-topic, אבל אני רואה שיש עניין בנושא, אז אמשיך...

On Sat, Sep 04, 2010, Yaron Shahrabani wrote about "Re: Plural":
> נחיריים, אוזניים, אנחנו מדברים על פריטים זוגיים מוחלטים, ברור שאין כאן
יותר
> מדי משחקים.

כן, אבל שוב, אוזניים *אינה* צורת הזוגי כי לא סופרים "אוזן, אוזניים, שלוש
אוזנים" (כמו "שעה", "שעתיים", "שלוש שעות") אלא "אוזן", *שתי* אוזניים, שלוש
*אוזניים*. "אוזניים" היא סתם צורת ריבוי של "אוזן", ובחרו צורה שנראית זוגית
מהסיבה המובנת שיש שניים מאיבר זה בגוף האדם.

בוא נגיד ככה:
[0] — אוזן
[1] — n אוזניים
[2] — זוג/2 אוזניים
הבנו זה את זה?

אני מקווה שזה סוגר את הנושא כי אפשר לחפור בדקויות עד מחר ולא נגיע לשום מקום,
הבנתי את הנושא גם אם התבטאתי אחרת ואני חושב שזה רלוונטי לכלל המתדיינים.

כעת נעבור לפן הטכנולוגי ברשותך.