אני חושב שברגע שאתה מחייב לאפשר לכבות פיצ'ר מסויים רק בביוס אתה מונע מכל מי
שלא יודע לעשות את זה להתקע עם המערכת שלך.
לדעתי אפשר לדרוש להיות מסוגלים להתעסק עם זה בלחיצת כפתור (כמו שכדי לשנות את
סדר הכוננים בהעלאת המחשב אפשר בלחיצת כפתור בחלק מהמחשבים היום), אחרת זה לא
נועד להגנה אלא לפגיעה ביכולת של משתמש פשוט להשתמש במוצרים לא חתומים.

אגב, אם מישהו רוצה לקמפל את מערכת ההפעלה שלו, איך הוא משיג את האישורים
הרלוונטיים? ובהנחה ואין לו בעיה לעשות את זה, מה הבעיה של התכנה הזדונית
להשיג את אותו הדבר?
אם יש למקמפל קושי בהשגת המידע/מה שלא יהיה אז זה מקשה על כל מי שרוצה לראות
את קוד המקור ולקמפל בעצמו (אני מניח שלא צריך לעשות אישור משלי כדי לקמפל
קרנל לינוקס שאני לא מעביר הלאה את הקובץ הבינארי). אם אני טועה אשמח שתתקנו
אותי