אתה יכול לראות גרסה מעודכנת באתר עריכת הפרישות שלי:
http://webkeys.platonix.co.il/layouts/show/system/si1452/‎

(אני צריך לסדר שם קצת את התצוגה של הניקוד, בעיקר בחירת־פונטים־למתקדמים).

לגבי הגשת הערות, בגדול זה במכון התקנים, אבל ההפניות לתקן הזה משום מה עדיין לא
מופיעות באתר שלהם כמו שצריך. אני מברר את זה.

שי.