אני קורא את התגובה של דורון ועולה בי תמונה:

כעשרים חברים וחברות מקהילת הקוד הפתוח מגיעים לכנס ה"חינוך" הנ"ל. כולנו
מגיעים עם אותה חולצה עליה הלוגו של העמותה. נרשמים יחד בכניסה ויושבים יחד
בקהל. במהלך ההפסקות אנחנו מחלקים חומר אינפורמטיבי על קוד פתוח ומידע על
פרוייקטים בהם אנחנו מעורבים. אתם כבר מבינים את הרעיון...

אני בטוח שיהיו שם גם כתבים וצלמים לכיסוי האירוע. פעולה כזו בטוח תכה גלים
בתקשורת...

עמיחי.