K té dvojité mezeře z bodu 3: nejedná se o mezeru ale o odsazení do
sloupce, aby to bylo zarovnané v případě více typů transakcí. Viz obrázek v
příloze.
Udělal jsem ještě několik korektur v DNF překladu včetně sjednocení
slovních druhů v Shrnutí transakce (ten samý obrázek v příloze - mix
podstatného jména a slovesa opraven, vše je nyní jen sloveso).
Nevím, kdy budou tyto korektury zahrnuty do aktualizace systému. Pokud ne v
stávající verzi, pak v nové (F27) by to snad už být mělo.

​
Z.