johny bettens schreef:

Ik ga naar de netwerklocatie waar het document staat en probeer daar het document te openen door er rechts op te klikken en kiezen voor openen met... waar ik dan kies voor OpenOffice.

Fout, want dat zou pas kunnen als zich op die andere locatie OOo ook werd geïnstalleerd (en dan nog). Over een netwerk kan je niet met snelkoppelingen werken indien het te koppelen programma zich niet op de andere locatie bevindt.

Neen, in een netwerk moet je volgens de regels werken:

1. Kiezen voor "Bestand openen".
2. Dan via het dialoogkader over het netwerk het bestand aanwijzen en openen.

Zeer simpel, "the standard procedure" zoals men boven de Moerdijk pleegt te zeggen. Overigens, met M$-Word kan dit helemaal niet (tenzij extra $$$-aanbreng), dus hier wint OOo het met vlag en wimpel.


--
Groeten uit Gent,

  Kris


---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan