Er staat inderdaad een vakje met "dit type bestand altijd openen met". Moet ik dit dan aanvinken??
Ik kan het bestand wel openen als ik via snelstarter--> bestand dan het bestand open..
vriendelijke groeten
Johny Bettens
Op 19-1-06 heeft Simon Brouwer <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
Hoi Johny,
johny bettens wrote:
> Ik ga naar de netwerklocatie waar het document staat en probeer daar het
> document te openen door er rechts op te klikken en kiezen voor openen
> met... waar ik dan kies voor OpenOffice.
Staat er in dat dialoogvenster niet een vakje "dit type bestand altijd
openen met deze applicatie" of zo?
--
Vriendelijke groet,
Simon Brouwer.
| nl.openoffice.org | www.opentaal.org |
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
