On Wednesday 24 August 2011 17:21:03 Gökçen Eraslan wrote:
> Selamlar,
>

Merhaba;

> Önümüzdeki günlerde TÜBİTAK'taki görevimden ayrılacağım için aşağıda yer
> alan paketlerimi bırakıyorum. Üzerimde az miktarda paket kalacak, bunlarla
> ayrıldıktan sonra da ilgilenebileceğimi tahmin ediyorum.
>

İtiraz yoksa aşağıdaki paketlerin bakımını üstlenmek istiyorum.

> desktop/toolkit/gtk/cairo
> desktop/toolkit/gtk/cairomm
> multimedia/misc/openexr
> multimedia/sound/kaudiocreator
> office/spellcheck/enchant
> programming/language/python/python-cairo
> programming/misc/icu4c
> system/base/sqlite
> system/devel/cmake
> system/devel/scons
> util/misc/pv

-- 
Serdar Dalgıç <[email protected]>
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap