On Wednesday 24 August 2011 17:21:03 Gökçen Eraslan wrote: > Selamlar, >
Merhaba; > Önümüzdeki günlerde TÜBİTAK'taki görevimden ayrılacağım için aşağıda yer > alan paketlerimi bırakıyorum. Üzerimde az miktarda paket kalacak, bunlarla > ayrıldıktan sonra da ilgilenebileceğimi tahmin ediyorum. > İtiraz yoksa aşağıdaki paketlerin bakımını üstlenmek istiyorum. > desktop/toolkit/gtk/cairo > desktop/toolkit/gtk/cairomm > multimedia/misc/openexr > multimedia/sound/kaudiocreator > office/spellcheck/enchant > programming/language/python/python-cairo > programming/misc/icu4c > system/base/sqlite > system/devel/cmake > system/devel/scons > util/misc/pv -- Serdar Dalgıç <[email protected]> _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
