On Wednesday 24 August 2011 18:33:05 Gökçen Eraslan wrote:
> Çarşamba 24 Ağustos 2011 günü (saat 12:03:49) Serdar Dalgıç şunları 
yazmıştı:
> > On Wednesday 24 August 2011 17:21:03 Gökçen Eraslan wrote:
> > > system/devel/cmake
>
> Bence KDE'yi alacak olan kişi alsa cmake'i de, daha iyi olur. Bazen çok
> katı bir şekilde bağımlı olabiliyor KDE cmake'e. Ayrıca actionsapi pisi
> modülü ile kde4 pisi modülü de çok benzer.
>

Olur, benim için sıkıntı yok :)

-- 
Serdar Dalgıç <[email protected]>
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap