On Wednesday 24 August 2011 18:33:05 Gökçen Eraslan wrote: > Çarşamba 24 Ağustos 2011 günü (saat 12:03:49) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı: > > On Wednesday 24 August 2011 17:21:03 Gökçen Eraslan wrote: > > > system/devel/cmake > > Bence KDE'yi alacak olan kişi alsa cmake'i de, daha iyi olur. Bazen çok > katı bir şekilde bağımlı olabiliyor KDE cmake'e. Ayrıca actionsapi pisi > modülü ile kde4 pisi modülü de çok benzer. >
Olur, benim için sıkıntı yok :) -- Serdar Dalgıç <[email protected]> _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
