mirror-mirroring=yansı,yansılama. replication=aynılama,tıpkı yapmak. Eski TDK'yı ve yol göstericiliğini özlüyorum bazen.
28 Ocak 2010 02:47 tarihinde Devrim GÜNDÜZ <[email protected]> yazdı: > On Thu, 2010-01-28 at 02:43 +0200, BARIS CUHADAR wrote: > > replication=aynılama > > yansılama deniyor sanırım. > -- > Devrim GÜNDÜZ, RHCE > Command Prompt - http://www.CommandPrompt.com > devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr > http://www.gunduz.org Twitter: http://twitter.com/devrimgunduz > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
