31 mar 2009 kl. 09.49 skrev Mikael Jansson:

> Xach har!
>
> http://www.reddit.com/r/programming/comments/6kc4p/new_book_about_common_lisp_let_over_lambda/c043ego

Jag har tänkt beställa boken, så jag kan säkerligen återkomma med en
åsikt om den så småningom. På Amazon finns två mycket positiva
recensioner, som ger ett betydligt trovärdigare intryck än den ovan.
Xach medger själv att han bara läst ett par kapitel, och det han
hänger upp sig på är främst detaljer och författarens stil. Nå, jag
tycker att Paul Graham har riktigt dåligt smak stilmässigt, men hans
böcker hör till de mest läsvärda Lispböcker som finns.

Björn Lindberg