On Saturday 01 June 2002 00:22, you wrote:

> Ами моят лаптоп е Toshiba Tecra 8000 (PII/333,128RAM,6GB HDD) ползвам KDE3
 Изобщо не се сещам
> някой Windows-десктоп да е по-добър или поне моят не е по-лош и съм готов
> за всякакви демонстрации... дори на автобусна спирка...

Ами много се радвам ако е така! Страшно бих искал, обаче, някой да ме насочи
към информация как да си настроя аналогичен лаптоп (с повече диск и по-бърз
процесор) да работи най-много 1.5 пъти по-бавно от Win2000 (XP не искам и да
го виждам). Линукс доста напредна напоследък, но поне за мене си остава
проблем браузването. Нито mozilla, нито Konqueror могат да се справят
по-добре от IE с голяма част от страниците, а Netscape според мен върви 10
пъти по-бавно (не че mozilla и konqueror вървят по-бързо)! Остават си проблем
и щрифтовете: статията от "Капитал" в konqueror изглежда направо ужасно. Аз
сега съм с RH7.2 и KDE2.nesto si, и искам да питам дали ако премина на RH 7.3
съответно с KDE3 производителността толкова ще се подобри?

Поздрави,
Виктор Сендеров

  • ... Andrei Boyanov
  • ... Valery Dachev