Cumartesi 15 Temmuz 2006 14:00 tarihinde, Yýlmaz Bilgili þunlarý yazmýþtý: 
> 1.1 a2 için Skystar kurulumunu ben de bekliyorum.
>
>
> On Sat, 15 Jul 2006 13:43:13 +0300
>
> "Orkun BOZBEYLÝ" <obozbeyli at gmail.com> wrote:
> > Skystar2 kartýmý tanýtmaya çalýþýrken,
> >
> > bozbeyli nilay # modprobe dvb-core
> > FATAL: Module dvb_core not found.

Howto eski kalmýþ sanýrým, dvb artýk modul deðil çekirdeðe gömülü geliyor

modprobe mt312 ya da modprobe stv0299 v.s. gib sadece kartýnýzla ilgili 
modülleri probe etmeyi dener ve sonucu bildirir misiniz?
-- 
S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house!
-------------- sonraki bölüm --------------
Yazý olmayan bir eklenti temizlendi...
Ýsim: kullanýlamýyor
Tür: application/pgp-signature
Boyut: 189 bayt
Taným: kullanýlamýyor
Url: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/8791bdc7/attachment.pgp
 

Cevap