Salý 18 Temmuz 2006 12:24 tarihinde, Barýþ Metin þunlarý yazmýþtý: 
> Cumartesi 15 Temmuz 2006 02:32 tarihinde, HAKAN ARIN þunlarý yazmýþtý:
> > Sistemin kurulumunda F klavye seçmeme raðmen kurulumun bitiminden sonra
> > açýlan sistem tekrar Q klavye sistemine geçmiþ. Hala Türkçe konusundaki
> > desteðimiz zayýf gibi geliyor bana.
>
> Bu hatanýn Alpha2 ile düzeltilmiþ olmasý gerekiyor. Bunu Alpha2'yi
> yayýnlamadan önce yaptýðýmýz testlerde de onayladýk. Alpha2 kurduðunuza
> emin misiniz? Diðer Alpha2 kullanýcýlarýndan ayný sorunu yaþayan var mý?

merhaba..
alfa2 de f klavye sorununu ben de yaþadým..
kurulum bittikten sonra cd yi çýkarttý.. ama baþlamadý.. resetledim..
giriþ ekranýnda parolamý q klavye olarak girmek zorunda kaldým..
ve tabii f klavye ayarlarýmý yaptým..
yani alfa1 de ne yaþadýysam aynýsý..
giriþ ekranýndaki q klavye sorunu ise.. kernel güncellemeden sonra grub.conf'u 
düzenleyince.. düzeldi..
hoþça kalýn..

Cevap