Salý 18 Temmuz 2006 12:24 tarihinde, Barýþ Metin þunlarý yazmýþtý: > Cumartesi 15 Temmuz 2006 02:32 tarihinde, HAKAN ARIN þunlarý yazmýþtý: > > Sistemin kurulumunda F klavye seçmeme raðmen kurulumun bitiminden sonra > > açýlan sistem tekrar Q klavye sistemine geçmiþ. Hala Türkçe konusundaki > > desteðimiz zayýf gibi geliyor bana. > > Bu hatanýn Alpha2 ile düzeltilmiþ olmasý gerekiyor. Bunu Alpha2'yi > yayýnlamadan önce yaptýðýmýz testlerde de onayladýk. Alpha2 kurduðunuza > emin misiniz? Diðer Alpha2 kullanýcýlarýndan ayný sorunu yaþayan var mý?
merhaba.. alfa2 de f klavye sorununu ben de yaþadým.. kurulum bittikten sonra cd yi çýkarttý.. ama baþlamadý.. resetledim.. giriþ ekranýnda parolamý q klavye olarak girmek zorunda kaldým.. ve tabii f klavye ayarlarýmý yaptým.. yani alfa1 de ne yaþadýysam aynýsý.. giriþ ekranýndaki q klavye sorunu ise.. kernel güncellemeden sonra grub.conf'u düzenleyince.. düzeldi.. hoþça kalýn..
