1.1 alpha2 için hata tekrarlıyor. OluÅturma teyidleri ve muhtemel geçici çözüm hata kaydında mevcut. *Kurulum bittikten sonra "Klavye Düzeni" modülünden F-Klavyeyi ayarlayınca sistem geneli.
*Herhangi bir nedenle zorg.py aracılıÄıyla veya elle xorg.conf dosyasındaki trq ifadesini trf olarak deÄiÅtirdiÄimizde login sorunu çözülüyor. 2006/7/18, BarıŠMetin <baris at pardus.org.tr>: > > Cumartesi 15 Temmuz 2006 02:32 tarihinde, HAKAN ARIN Åunları yazmıÅtı: > > Sistemin kurulumunda F klavye seçmeme raÄmen kurulumun bitiminden sonra > > açılan sistem tekrar Q klavye sistemine geçmiÅ. Hala Türkçe > > konusundaki > > desteÄimiz zayıf gibi geliyor bana. > > Bu hatanın Alpha2 ile düzeltilmiÅ olması gerekiyor. Bunu Alpha2'yi > yayınlamadan önce yaptıÄımız testlerde de onayladık. Alpha2 > kurduÄunuza > emin > misiniz? DiÄer Alpha2 kullanıcılarından aynı sorunu yaÅayan var mı? > > -- > BarıŠMetin > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060721/620a456b/attachment.html
