Cumartesi 15 Temmuz 2006 02:32 tarihinde, HAKAN ARIN Åunları yazmıÅtı: > Sistemin kurulumunda F klavye seçmeme raÄmen kurulumun bitiminden sonra > açılan sistem tekrar Q klavye sistemine geçmiÅ. Hala Türkçe konusundaki > desteÄimiz zayıf gibi geliyor bana.
Bu hatanın Alpha2 ile düzeltilmiÅ olması gerekiyor. Bunu Alpha2'yi yayınlamadan önce yaptıÄımız testlerde de onayladık. Alpha2 kurduÄunuza emin misiniz? DiÄer Alpha2 kullanıcılarından aynı sorunu yaÅayan var mı? -- BarıŠMetin -------------- sonraki bölüm -------------- Yazı olmayan bir eklenti temizlendi... İsim: kullanılamıyor Tür: application/pgp-signature Boyut: 189 bayt Tanım: kullanılamıyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060718/834338d4/attachment-0001.pgp
